Manažérstvo sťažností

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity

  • prečo je manažérstvo sťažností dôležité pre dosahovanie a zlepšovanie kvality verejných služieb,
  • aká je legislatívna a normalizačná podpora manažérstva sťažností, ako previazať manažérstvo sťažností s koncepciami manažérstva kvality (norma ISO 9001, model CAF),
  • ako súvisí spokojnosť zainteresovanej strany a manažérstvo sťažností,
  • aké môžu byť dôvody sťažnosti a možné reakcie organizácie na sťažnosť,
  • ako vyhodnocovať a zlepšovať systém manažérstva sťažností.

Typ vzdelávacej aktivity

školenie

Cieľová skupina

zamestnanci organizácií verejnej správy zodpovední za riadenie/vybavovanie sťažností

Čas

09:00 - 17:30

Termín

04.09.2019

Miesto konania

CAF centrum ÚNMS SR, Štefanovičova 3, Bratislava