V CAF centre ponúkame vzdelávanie prostredníctvom rôznych typov aktivít, od školení, workshopov až po semináre. Všetky z nich sú realizované erudovanými odborníkmi na danú oblasť, ktorí majú dlhoročné skúsenosti z verejného alebo súkromného sektora.
Vzdelávacie aktivity realizujeme v školiacej miestnosti CAF centra (ÚNMS SR, Štefanovičova 3, Bratislava) alebo priamo v sídle organizácií verejnej správy formou tzv. inhouse vzdelávacích aktivít. Touto formou realizácie vzdelávania sa chceme v čo najväčšej možnej miere priblížiť organizáciám verejnej správy v rôznych obciach, mestách a regiónoch Slovenska. Od mája 2021 je možné vzdelávanie realizovať pre organizácie verejnej správy aj online formou, tzv. online inhouse vzdelávanie.
Zoznam vzdelávacích aktivít CAF centra
P. č.
Názov vzdelávacej aktivity
Typ vzdelávacej aktivity
Zameranie
1
Model CAF a samohodnotenie
školenie
2
Tvorba samohodnotiacej správy podľa modelu CAF
workshop
3
Model CAF alebo systém manažérstva kvality podľa normy ISO 9001:2015?
seminár
4
Systém manažérstva kvality podľa normy ISO 9001:2015
5
Interný audítor systémov manažérstva kvality podľa normy EN ISO 19011:2018
6
Procesné riadenie ako nástroj trvalo udržateľného rozvoja verejnej správy
7
Modelovanie procesov verejnej správy
8
Systém manažérstva proti korupcii podľa normy ISO 37001
9
Manažérstvo zmeny
10
Metóda 8 krokov k úspešnej zmene
11
Manažérstvo sťažností
12
Norma ISO 31000:2018 Manažérstvo rizika - Návod
13
Analýza súčasného stavu organizácie prostredníctvom vybraných metód
14
SWOT analýza ako nástroj zlepšovania
15
Strategické riadenie metódou Balanced Scorecard
16
Manažérstvo a meranie kvality služieb v organizáciách verejnej správy
17
Získavanie spätnej väzby od zainteresovaných strán
18
Techniky a nástroje manažérstva kvality
19
Štyri perspektívy efektívneho vodcovstva ako súčasť manažérstva kvality v organizácii
20
Organizačná (firemná) kultúra ako dôležitý prvok modelu CAF na podporu efektívnejšieho fungovania organizácií verejnej správy
21
Manažérstvo zmien ako kľúčová súčasť manažérstva kvality v organizácii (Ako docieliť úspešné zavedenie zmien do praxe – vedenie spolupracovníkov)
22
Manažérstvo zmien ako kľúčová súčasť manažérstva kvality v organizácii (Komunikácia v procese zavádzania zmien)
23
Manažérstvo zmien ako kľúčová súčasť manažérstva kvality v organizácii (Konflikty ako „plytvanie“ alebo ako predchádzať odporu pri zavádzaní zmien)
24
Tímová práca ako základ pri zavádzaní manažérstva kvality alebo zmien (Vedenie a rozvoj zlepšovacích a implementačných tímov)
25
Od efektívnych jednotlivcov k úspešnému zavádzaniu zmien alebo manažérstva kvality (Sebariadenie/Self-leadership manažéra kvality/metodika modelu CAF a členov implementačných a zlepšovacích tímov)
26
Tímová práca ako základ pri zavádzaní manažérstva kvality alebo zmien (Efektívna tímová diskusia, vyjednávanie a presvedčovanie v rámci implementačných alebo zlepšovacích tímov organizácie)
27
Implementácia zlepšovacích opatrení/aktivít v rámci manažérstva kvality projektovým prístupom
28
Podpora manažérstva kvality agilným riadením organizácie
29
Lean zlepšovanie procesov v organizácii
30
Systém na stanovenie strategických cieľov (OKR – Objectives and Key Results)
31
Design Thinking a kreatívne riešenie problémov ako kľúčové prvky modelu CAF 2020
32
NOVINKA Benchmarking ako nástroj trvalo udržateľného rozvoja verejnej správy
33
NOVINKA Kľúčové štruktúry systému manažérstva