V CAF centre ponúkame vzdelávanie prostredníctvom rôznych typov vzdelávacích aktivít, od školení, workshopov až po semináre. Všetky z nich sú realizované erudovanými odborníkmi na danú oblasť, ktorí majú dlhoročné skúsenosti z verejného alebo súkromného sektora.
Vzdelávacie aktivity realizujeme v školiacej miestnosti CAF centra (ÚNMS SR, Štefanovičova 3, Bratislava) alebo priamo v sídle organizácií verejnej správy formou tzv. inhouse vzdelávacích aktivít. Touto formou realizácie vzdelávania sa chceme v najväčšej miere priblížiť organizáciám verejnej správy v rôznych obciach, mestách a regiónoch Slovenska.
Ponuku ponúkaných vzdelávacích aktivít je možné nájsť nižšie spolu s detailnými informáciami ako sa na ne prihlásiť, prípadne ako zabezpečiť inhouse vzdelávanie priamo v sídle Vašej organizácie.
Zoznam vzdelávacích aktivít CAF centra
P. č.
Názov vzdelávacej aktivity
Typ vzdelávacej aktivity
Zameranie
1
Model CAF a samohodnotenie
školenie
2
Tvorba samohodnotiacej správy podľa modelu CAF
workshop
3
Model CAF alebo systém manažérstva kvality podľa normy ISO 9001:2015?
seminár
4
Systém manažérstva kvality podľa normy ISO 9001:2015
5
Interný audítor systémov manažérstva kvality podľa normy EN ISO 19011:2018
6
Procesné riadenie ako nástroj trvalo udržateľného rozvoja verejnej správy
7
Modelovanie procesov verejnej správy
8
Systém manažérstva proti korupcii podľa normy ISO 37001
9
Manažérstvo zmeny
10
Metóda 8 krokov k úspešnej zmene
11
Manažérstvo sťažností
12
Norma ISO 31000:2018 Manažérstvo rizika - Návod
13
Analýza súčasného stavu organizácie prostredníctvom vybraných metód
14
SWOT analýza ako nástroj zlepšovania
15
Strategické riadenie metódou Balanced Scorecard
16
Manažérstvo a meranie kvality služieb v organizáciách verejnej správy
17
Získavanie spätnej väzby od zainteresovaných strán
18
Techniky a nástroje manažérstva kvality
19
Nástroje riadenia kvality a procesov (Lean, Denný míting, Minikaizen)
20
Nástroj kvality DMAIC
21
NOVINKA Štyri perspektívy efektívneho vodcovstva ako neodmysliteľnej súčasti manažérstva kvality v organizácii
22
NOVINKA Organizačná (firemná) kultúra ako dôležitý prvok modelu CAF na podporu efektívnejšieho fungovania organizácií verejnej správy
23
NOVINKA Manažérstvo zmien ako kľúčová súčasť manažérstva kvality v organizácii (Ako docieliť úspešné zavedenie zmien do praxe – vedenie spolupracovníkov)
24
NOVINKA Manažérstvo zmien ako kľúčová súčasť manažérstva kvality v organizácii (Komunikácia v procese zavádzania zmien)
25
NOVINKA Manažérstvo zmien ako kľúčová súčasť manažérstva kvality v organizácii (Konflikty ako „plytvanie“ alebo ako predchádzať odporu pri zavádzaní zmien)
26
NOVINKA Tímová práca ako základ pri zavádzaní manažérstva kvality alebo zmien (Vedenie a rozvoj zlepšovacích a implementačných tímov)
27
NOVINKA Od efektívnych jednotlivcov k úspešnému zavádzaniu zmien alebo manažérstva kvality (Sebariadenie/Self-leadership manažéra kvality/metodika modelu CAF a členov implementačných a zlepšovacích tímov)
28
NOVINKA Tímová práca ako základ pri zavádzaní manažérstva kvality alebo zmien (Efektívna tímová diskusia, vyjednávanie a presvedčovanie v rámci implementačných alebo zlepšovacích tímov organizácie)
29
NOVINKA Implementácia zlepšovacích opatrení/aktivít v rámci manažérstva kvality projektovým prístupom