Stretnutie národných korešpondentov modelu CAF v Kodani prinieslo reflexiu európskych aktivít aj plány na ďalší rozvoj kvality vo verejnej správe.

Osem odborných vystúpení prinieslo nové pohľady na zlepšovanie služieb, spoločenskú zodpovednosť a inovácie vo verejnej správe. V prehľade prinášame ich hlavné myšlienky aj podrobný obsah.

Viac ako 130 zástupcov verejnej správy sa stretlo na jubilejnom 20. ročníku konferencie, aby spoločne hľadali nové cesty k zlepšovaniu kvality a spoločenskej zodpovednosti.

Dvadsať rokov diskusií o kvalite a spoločenskej zodpovednosti: 25. septembra 2025 sa v Bratislave uskutoční jubilejná 20. konferencia ÚNMS SR, ktorá prinesie nové podnety aj priestor na zdieľanie skúseností.

V záujme šíriť dobrú prax vydalo poľské predsedníctvo publikáciu s názvom Smart Governance: People-Centred, Efficiency-Driven, ktorá obsahuje inovatívne postupy organizácií verejnej správy.

CAF centrum zorganizovalo dňa 20.06.2025 online konferenciu na tému riadenia internej dokumentácie. Prezentácie jednotlivých prednášajúcich si môžete pozrieť v tomto príspevku.

Cieľom online konferencie bude prezentovanie spôsobu riadenia internej dokumentácie v štyroch rôznych organizáciách, výmena dobrej praxe a vzájomné inšpirovanie sa.

Štátny inštitút odborného vzdelávania je ďalšou organizáciou rezortu školstva, ktorá stavila na kvalitu a zaviedla nástroj komplexného manažérstva kvality.

Meriate spokojnosť Vašich zákazníkov s poskytovanými službami? My áno. Ako to robíme a aké sú naše základné zásady v rámci zisťovania spokojnosti sa dočítate v tomto príspevku.

Na stretnutí sa zúčastnili zástupcovia 22 krajín, ako aj zástupcovia EIPA, OECD/SIGMA, RESPA a GIZAM. Slovenskú republiku zastupoval Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo SR.

Varšava hostila zástupcov organizácií verejnej správy z celej Európy s cieľom diskutovať o témach zameraných na rozvoj a inovácie verejnej správy.

Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky sa dlhodobo venuje zlepšovaniu a skvalitňovaniu ním poskytovaných služieb. Dôkazom toho je aj obhájenie titulu Efektívny používateľ modelu CAF.