Pre zlepšenie kvality našich stránok používame cookies. Tým, že pokračujete v prehliadaní stránok bez zmeny nastavenia vášho prehliadača, súhlasíte s ich používaním.
Viacej o používaní súborov cookies
Súhlasím
CAF Centrum
CAF centrum
O nás
Národný projekt ÚNMS SR
Základné informácie o národnom projekte
Partneri národného projektu
Model CAF
Predstavenie modelu CAF
Implementácie modelu CAF - kroky a odporúčania CAF centra
Národný korešpondent modelu CAF
Externá spätná väzba modelu CAF
Slovenská databáza používateľov modelu CAF
Databáza dobrej praxe
Príspevky
Systém manažérstva kvality podľa ISO 9001
Medzinárodná norma ISO 9901
Implementácia systému manažérstva kvality - rady a odporúčania
Model výnimočnosti EFQM
Spoločenská zodpovednosť
Spoločenská zodpovednosť a jej tri piliere
Implementácia spoločenskej zodpovednosti vo verejnej správe
Hodnotenie spoločenskej zodpovednosti organizácie - Model ZET
Usmernenie k spoločenskej zodpovednosti - ISO 26000
Vzdelávacie aktivity
Ponuka vzdelávacích aktivít
Aktuálne vzdelávacie aktivity
FAQ - vzdelávanie realizované CAF centrom
Terminologický slovník
Metodiky a štúdie
Odborné metodiky
Nástroj samohodnotenia kultúry kvality
Získavanie spätnej väzby od zainteresovaných strán
Metodika na rozvoj benchmarkingu vo verejnej správe
Easy CAF
Aplikačná príručka modelu CAF
Implementácia systému manažérstva proti korupcii
Implementácia systémov manažérstva v organizáciách verejnej správy
Odborná štúdia
Spoločenská zodpovednosť vo verejnej správe
Podpora efektívneho riadenia inštitúcie VS normami systémov manažérstva
Aplikačné problémy pri implementácii modelu CAF v organizáciách verejnej správy
Kontakt
English
Podujatia - detail
Home
Vzdelávacie aktivity
detail
Tímová práca ako základ pri zavádzaní manažérstva kvality alebo zmien (Efektívna tímová diskusia, vyjednávanie a presvedčovanie v rámci implementačných alebo zlepšovacích tímov organizácie)
Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity
Prínosy efektívneho mítingu pre tím, jednotlivca a nadriadeného. Príčiny neefektívnej diskusie.
Ako viesť diskusiu, efektívna štruktúra diskusie, ako usmerňovať dotazy, rečnícke triky a proti triky.
Vyjednávanie - tri rozhodujúce faktory a ako ich využiť. Taktiky vyjednávania a obrana voči nim.
Efektívna argumentácia a presvedčovanie, základné prístupy a techniky, rôzne druhy manipulácie.
Typ vzdelávacej aktivity
workshop
Cieľová skupina
zamestnanci MO SR
Čas
08:30 - 17:00
Termín
06.07.2021
Miesto konania
Ministerstvo obrany SR, Kutuzovova 8, Bratislava
Späť
Varovanie
Varovanie
Požiadavka bola úspešne spracovaná.