Z CAF centra Vám ďakujeme za priazeň v roku 2025 a prajeme Vám príjemné Vianoce

S blížiacim sa koncom roka Vám chceme v mene celého kolektívu CAF centra poďakovať za Vašu priazeň. Sme veľmi radi, že sme aj tento rok mohli v našom školiacom stredisku stretnúť veľké množstvo ľudí z rôznych organizácií verejnej správy.

Prečo sme CAF centrum v roku 2019 založili máme uvedené aj v našom motte „CAF centrum pre lepšiu kvalitu organizácií verejnej správy“, ale dosiahnuť tento cieľ je beh na dlhé trate a sme radi, že túto cestu môžeme absolvovať s Vami, našimi zákazníkmi. Bez Vášho záujmu o zlepšovanie, vedomosti, nové riešenia, ale aj ochoty zdieľať dobrú prax a skúsenosti by sme naše ciele dosahovali veľmi ťažko, preto Vám patrí veľké ďakujeme.

Je to už siedmy rok odkedy prevádzkujeme CAF centrum a snažíme sa o to, aby sa z výsledku projektu, v rámci ktoré CAF centrum vzniklo, stalo uznávané a etablované konzultačné a vzdelávacie stredisko poskytujúce odborné činnosti v oblasti manažérstva kvality vo verejnej správe. V dnešnej turbulentnej dobe je čoraz ťažšie nájsť zdroje na prevádzku, nakoľko sa konsolidácia dotýka čoraz širšej sféry nášho života, veríme však, že v našej činnosti budeme úspešne pokračovať ešte mnoho rokov.

V roku 2025 sme v CAF centre zrealizovali 43 vzdelávacích aktivít, z čoho bolo 9 školení, 17 workshopov, 14 seminárov a 3 konferencie. Úspech mali aj zavedené online vzdelávacie aktivity, ktoré síce pre školiteľov predstavujú väčšiu výzvu, keďže je oveľa ťažšie rozvinúť diskusiu s ľuďmi v online priestore ako priamo v školiacej miestnosti. Ale ako sa hovorí, všetko má svoje pre a proti a práve online vzdelávanie vítajú organizácie z rôznych vzdialenejších kútov Slovenska.

A keď sme už pri číslach, v roku 2025 sa vzdelávania celkovo zúčastnilo 1 565 ľudí, z čoho 77 % predstavovali zamestnankyne a 23 % zamestnanci organizácií verejnej správy. Najčastejšie mená vyskytujúce sa na prezenčných listinách boli v tomto roku Katarína, Jana, Zuzana a Peter, Martin a Vladimír.

Celkový prehľad výsledkov CAF centra nájdete na nižšie uvedenom obrázku.

 Výsledky CAF centra za rok 2025

 

Dôležitou aktivitou CAF centra je aj spájanie organizácií a výmena skúseností. Tú sa nám darilo realizovať prostredníctvom konferencií. Na jeseň sme zrealizovali jubilejnú 20. konferenciu o kvalite a spoločenskej zodpovednosti, ktorá mala aj patričný úspech. Za posledných desať rokov sa jej zúčastnilo najviac osôb. Okrem toho sme zrealizovali dve online konferencie, v júni na tému riadenia internej dokumentácie a v októbri na tému riadenia rizík.

Konferencia o kvalite a spoločenskej zodpovednosti

 

V CAF centre sme privítali aj viacero organizácií, ktoré mali záujem o individuálne konzultácie alebo výmenu skúseností. Tieto stretnutia sa týkali rôznych tém, od procesného riadenia, implementácie modelu CAF alebo systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 až po spoločenskú zodpovednosť.

Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu a stretnutia v budúcom roku, ale predtým by sme Vám radi zaželali šťastné a pokojné Vianoce a úspešné vykročenie do Nového roka 2026. Nech je budúci rok pre Vás plný kvalitných rozhodnutí a zážitkov a nech Vás obklopujú dobrí kolegovia a priatelia.

 Vianočné prianie