CAF centrum momentálne, vzhľadom na aktuálnu nepriaznivú epidemiologickú situáciu v súvislosti s ochorením COVID-19 vzdelávaciu činnosť nevykonáva. V prípade, ak Vás zaujme niektorá téma vzdelávacej aktivity, o ktorú by ste mali záujem, napríklad aj formou inhouse vzdelávania, kontaktujte nás na e-mailovej adrese kvalita@normoff.gov.sk a zamestnanci CAF centra zaradia Vašu organizáciu do databázy záujemcov o vzdelávanie. Ako náhle to opatrenia umožnia, v poskytovaní vzdelávacích aktivít budeme pokračovať, či už v školiacej miestnosti CAF centra alebo inhouse formou


Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Charakter a vlastnosti autentického lídra, ich demonštrácia a budovanie dôvery s okolím,
  • ako inšpirovať ľudí k tomu, aby spoločne pracovali na zmysluplných cieľoch organizácie,
  • prečo viac delegovať, rozširovať právomoci a podporovať u zakvalita a efektivita interných procesov - kto sú naši hodnotitelia, ako komunikovať výsledky a manažment vzťahov,
  • proaktívne zdieľanie informácií a budovanie transparentnosti o tom, kam organizácia smeruje a aké sú očakávania, posilňovanie vízie, poslania organizácie a jej hodnôt v každodenných rozhodnutiach.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Charakter a vlastnosti autentického lídra, ich demonštrácia a budovanie dôvery s okolím,
  • ako inšpirovať ľudí k tomu, aby spoločne pracovali na zmysluplných cieľoch organizácie,
  • prečo viac delegovať, rozširovať právomoci a podporovať u zakvalita a efektivita interných procesov - kto sú naši hodnotitelia, ako komunikovať výsledky a manažment vzťahov,
  • proaktívne zdieľanie informácií a budovanie transparentnosti o tom, kam organizácia smeruje a aké sú očakávania, posilňovanie vízie, poslania organizácie a jej hodnôt v každodenných rozhodnutiach.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Charakter a vlastnosti autentického lídra, ich demonštrácia a budovanie dôvery s okolím,
  • ako inšpirovať ľudí k tomu, aby spoločne pracovali na zmysluplných cieľoch organizácie,
  • prečo viac delegovať, rozširovať právomoci a podporovať u zakvalita a efektivita interných procesov - kto sú naši hodnotitelia, ako komunikovať výsledky a manažment vzťahov,
  • proaktívne zdieľanie informácií a budovanie transparentnosti o tom, kam organizácia smeruje a aké sú očakávania, posilňovanie vízie, poslania organizácie a jej hodnôt v každodenných rozhodnutiach.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Prínosy efektívneho mítingu pre tím, jednotlivca a nadriadeného. Príčiny neefektívnej diskusie.
  • Ako viesť diskusiu, efektívna štruktúra diskusie, ako usmerňovať dotazy, rečnícke triky a proti triky.
  • Vyjednávanie - tri rozhodujúce faktory a ako ich využiť. Taktiky vyjednávania a obrana voči nim.
  • Efektívna argumentácia a presvedčovanie, základné prístupy a techniky, rôzne druhy manipulácie.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Prínosy efektívneho mítingu pre tím, jednotlivca a nadriadeného. Príčiny neefektívnej diskusie.
  • Ako viesť diskusiu, efektívna štruktúra diskusie, ako usmerňovať dotazy, rečnícke triky a proti triky.
  • Vyjednávanie - tri rozhodujúce faktory a ako ich využiť. Taktiky vyjednávania a obrana voči nim.
  • Efektívna argumentácia a presvedčovanie, základné prístupy a techniky, rôzne druhy manipulácie.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Analýza interného prostredia a zdrojov organizácie.
  • Analýza externého prostredia organizácie.
  • Metódy a nástroje strategickej analýzy organizácie.
  • Identifikácia silných a slabých stránok, identifikácia príležitostí a hrozieb. Postup vytvárania opatrení na odstraňovanie hrozieb a využívanie príležitostí.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Analýza interného prostredia a zdrojov organizácie.
  • Analýza externého prostredia organizácie.
  • Metódy a nástroje strategickej analýzy organizácie.
  • Identifikácia silných a slabých stránok, identifikácia príležitostí a hrozieb. Postup vytvárania opatrení na odstraňovanie hrozieb a využívanie príležitostí.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Stavebné kamene projektu, ciele projektu a magický trojuholník,
  • projektový tím a LEAN manažér,
  • úvod do metodiky LEAN SIX SIGMA,
  • jednotlivé fázy DMAIC,
  • úvod do Change managementu.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Prínosy efektívneho mítingu pre tím, jednotlivca a nadriadeného. Príčiny neefektívnej diskusie.
  • Ako viesť diskusiu, efektívna štruktúra diskusie, ako usmerňovať dotazy, rečnícke triky a proti triky.
  • Vyjednávanie - tri rozhodujúce faktory a ako ich využiť. Taktiky vyjednávania a obrana voči nim.
  • Efektívna argumentácia a presvedčovanie.
  • Základné prístupy a techniky, rôzne druhy manipulácie.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Predstavenie SWOT analýzy,
  • analýza silných a slabých stránok, príležitostí a hrozieb v organizácii,
  • identifikovanie vhodnej stratégie pre organizáciu,
  • príprava akčného plánu,
  • zmeny a ich zavádzanie v organizácii.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Prínosy efektívneho mítingu pre tím, jednotlivca a nadriadeného. Príčiny neefektívnej diskusie.
  • Ako viesť diskusiu, efektívna štruktúra diskusie, ako usmerňovať dotazy, rečnícke triky a proti triky.
  • Vyjednávanie - tri rozhodujúce faktory a ako ich využiť. Taktiky vyjednávania a obrana voči nim.
  • Efektívna argumentácia a presvedčovanie.
  • Základné prístupy a techniky, rôzne druhy manipulácie.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Čo je interný audit, aké sú jeho prínosy, ako môže pomôcť interný audit organizácii v zlepšovaní.
  • Kto je interný audítor, aká je jeho úloha a zodpovednosti v rámci činností auditovania, osobnostné vlastnosti interného audítora a kompetentnosť interného audítora.
  • Čo je audítorský tím, kto ho môže tvoriť, aké sú zodpovednosti a právomoci členov audítorského tímu.
  • Aké činnosti auditovania zahŕňa proces riadenia interných auditov podľa normy EN ISO 19011:2018 "Návod na auditovanie systémov manažérstva" - začatie auditu, príprava auditu, vykonanie auditu, príprava a distribúcia správy z auditu, skončenie auditu,
  • vykonanie následného auditu.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Čo je to korupcia, aké vplyvy a dopady má na organizácie, prečo je potrebné riešiť problém korupcie systémovým spôsobom,
  • čo je norma ISO 37001:2016, prečo bola vydaná, pre koho je určená, aké sú jej zámery a benefity,
  • aká je štruktúra normy ISO 37001:2016 a ako je možné integrovať požiadavky normy s ostatnými ISO normami pre systémy manažérstva,
  • ako je v norme ISO 37001:2016 zadefinovaný pojem "korupcia" a ostatné termíny súvisiace s korupčným správaním,
  • komentovaný výklad požiadaviek normy ISO 37001:2016, ako implementovať požiadavky normy ISO 37001:2016.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Vysvetlenie pojmov firemná kultúra, vízia, poslanie a hodnoty.
  • Firemná kultúra podľa Barrettovho modelu (na modely si vysvetlíme rozdiel medzi zdravou a nezdravou firemnou kultúrou a ako sa v nej ľudia správajú).
  • Osem najčastejších chýb pri budovaní firemnej kultúry a rady, ako ich prekonať, vplyv lídrov a ich osobných hodnôt na budovaní zdravého pracovného prostredia.
  • Ako si budovať zdravé pracovné prostredie na svojom oddelení, keď zmena nechodí zhora.
  • 21 praktických príkladov, z ktorých môžem odpozorovať, ako (ne)funguje firemná kultúra.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Predstavenie SWOT analýzy,
  • analýza silných a slabých stránok, príležitostí a hrozieb v organizácii,
  • identifikovanie vhodnej stratégie pre organizáciu,
  • príprava akčného plánu,
  • zmeny a ich zavádzanie v organizácii.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Príčiny neefektívnej diskusie. Prínosy efektívneho mítingu pre tím, jednotlivca a nadriadeného.
  • Príprava stretnutia.
  • Ako viesť diskusiu, efektívna štruktúra diskusie, ako usmerňovať dotazy, rečnícke triky a proti triky.
  • Vyjednávanie - tri rozhodujúce faktory a ako ich využiť. Taktiky vyjednávania a obrana voči nim.
  • Efektívna argumentácia a presvedčovanie, základné prístupy a techniky, rôzne druhy manipulácie a ich rozpoznanie.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Predstavenie SWOT analýzy,
  • analýza silných a slabých stránok, príležitostí a hrozieb v organizácii,
  • identifikovanie vhodnej stratégie pre organizáciu,
  • príprava akčného plánu,
  • zmeny a ich zavádzanie v organizácii.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Manažér alebo líder.
  • Postoje ľudí a zvýšená pozornosť emóciám.
  • Štýly vedenia a schopnosť situačne ich používať.
  • Efektívne zadávanie úloh a motivačná spätná väzba.
  • Situácie z praxe.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Manažér alebo líder.
  • Postoje ľudí a zvýšená pozornosť emóciám.
  • Štýly vedenia a schopnosť situačne ich používať.
  • Efektívne zadávanie úloh a motivačná spätná väzba.
  • Situácie z praxe.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Čo je interný audit, aké sú jeho prínosy, ako môže pomôcť interný audit organizácii v zlepšovaní.
  • Kto je interný audítor, aká je jeho úloha a zodpovednosti v rámci činností auditovania, osobnostné vlastnosti interného audítora a kompetentnosť interného audítora.
  • Čo je audítorský tím, kto ho môže tvoriť, aké sú zodpovednosti a právomoci členov audítorského tímu.
  • Aké činnosti auditovania zahŕňa proces riadenia interných auditov podľa normy EN ISO 19011:2018 "Návod na auditovanie systémov manažérstva" - začatie auditu.
  • Príprava auditu, vykonanie auditu, príprava a distribúcia správy z auditu, skončenie auditu, vykonanie následného auditu.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Čo je interný audit, aké sú jeho prínosy, ako môže pomôcť interný audit organizácii v zlepšovaní.
  • Kto je interný audítor, aká je jeho úloha a zodpovednosti v rámci činností auditovania, osobnostné vlastnosti interného audítora a kompetentnosť interného audítora.
  • Čo je audítorský tím, kto ho môže tvoriť, aké sú zodpovednosti a právomoci členov audítorského tímu.
  • Aké činnosti auditovania zahŕňa proces riadenia interných auditov podľa normy EN ISO 19011:2018 "Návod na auditovanie systémov manažérstva" - začatie auditu.
  • Príprava auditu, vykonanie auditu, príprava a distribúcia správy z auditu, skončenie auditu, vykonanie následného auditu.

skolenie obrazok

Kľúčové obsahové zameranie vzdelávacej aktivity:

  • Čo je norma EN ISO 9001:2015, aký je jej účel, hlavné zameranie a prínosy, aká je štruktúra normy EN ISO 9001:2015 a základné používané termíny a definície.
  • Procesný prístup aplikovaný v norme EN ISO 9001:2015 a jeho využitie v plánovaní auditov systémov manažérstva.
  • Myslenie založené na rizikách aplikované v norme EN ISO 9001:2015 a auditovanie založené na rizikách.
  • Ako pristupovať k auditovaniu plnenia požiadaviek normy EN ISO 9001:2015, silné a slabé stránky v auditovaní.
  • Výklad požiadaviek normy EN ISO 9001:2015 so zameraním sa na hlavné oblasti auditovania požiadaviek normy EN ISO 9001:2015.

skolenie obrazok